Saturday 26 May 2007

Birthday celebration

It's the day to celebrate the kids birthdays.

Sib baik aku dah lama start doing the preparation bit by bit.. So, by Saturday tinggal benda2 yg simple2 je.. Tak le penat sangat aku...

Guest aku sampai awal la jugak.. Cik Ja paling awal kul 3.30 kot...Kak haily last sampai, dekat kul 7. We all tunggu la till 4.30 pastu mana yg ada proceed ngan start potong kek Batman... Suke Iman dapat kek tu.. Izzryl hapa pun tak paham.. ngan donia dia je la..

Lepas makan aku proceed ngan main games.. Adoilaaa.. aku enjoy sakan .. Aku harap guests aku pun enjoy jugak.... Games yg aku buat tekan hidung clown, bowling, sape cepat dia dapat, lucky draw & best dress...

Malam upacara bukak hadiah.. Thanks everybody

1 comment:

Dila said...

hmmmm memang meriah...budak2 semua happpy. mcm family gathering...