Friday 21 September 2007

9 Ramadhan 1428

Hari ni aku janji ngan Yan nak bukak pose sesama.
Mentang2 hari ni Jumaat aku dah set dah mana nak pegi balik keje nanti..Sarp kul 5.30 aku cabut pasal nak gi beli brg2 buat biskut kat Bake With Yen, Puchong .. pasal memang otw balik. beli.. beli.. beli balik Putra Heights pegi ambik maid, Iman and Izzryl bawak depa pi PaRam. Aku teringin nak makan nasi kerabu, tapi tak tahu yg mana yg sedap pasal ramai sangat org jual tu..

Dah tu pegi umah Yan.. besar lapangnye rumah .. Puas hati dapat umah ni.. :) dah tak yah renovate dah pun.

Aku tunggu nak tgk berita pasal Nurin malam tu.. seddih tgk sampai pak imam pun nangis. Aku tak leh nak imagine macamana budak tu tahan sakit kena seksa.. Astaghfirullah... memang manusia berhati binatang sungguh.

1 comment:

Cikja Bahari said...

lamanya tak update mc..cepatlah update..heheheh