Tuesday 22 March 2011

Day 40

Last day of pantang.. Bestnya... First phase nak hbs dah...



  1. Timer kasih kat laling aku atas segala2nya. Bawak gi checkup, standby nak beranak, being there masa dalam labour room, dan sumer2nya..

  2. Sepanjang aku dalam pantang ni mama aku datang dari KB sebulan jaga aku... Timer kasih bebanyak bonda.. "Terima kasih Ibu"..dan timer kasih ayahanda aku pasal dah bagi green light kat bonda aku dok KL jaga aku, dia dok sorang2 kat KB.

  3. Timer kasih gak kat mak mertua aku pasal sepanjang aku berpantang utk sumer anak, sumer dia yg jaga seminggu pertama. Dan dah buat kenduri marhaban utk baby Harraz. Dan dah susah payah carikkan tukang urut, rebus air daun2, masak dan lainlain utk aku..

  4. Timer kasih gak kat sumer yg datang melawat baby..

  5. Timer kasih kat adik beradik yg tolong jadik kaki aku belikan barang2 dapur aku.

  6. Timer kasih gak kat K.Zie yg dah urut tungku aku ngan baby tiap2 minggu sampai aku habis pantang

No comments: