Friday 18 March 2011

Apa nak buat eh utk b'day Laling??

Aku tak tau nak celebrate apa ngan laling aku pasal aku dok dalam pantang..


  • Kek? AKu dah order ngan Zura, The Baking Lover pasal dia setuju nak htr ke rumah. Design? AKu nak berkonsepkan motor. Aku bagi design aku sendiri kat Zura.

Suspense gak aku nk tgk kek nanti tapi aku percaya kat . Mesti jadi nye..




  • Hadiah? Aku nak carik something online tapi tak jumpe sampai ke sudah.. Sudahnye aku mintak tolong Myna carikkan hadiah... sebab kebetulan dia nak dtg tgk baby on the day tu. Kebetulan weekend so sumer lak kata nak dtg..


  • Food? Nak order Pizza Hut utk dinner dgn sumer adik beradik sambil celebrate.


  • Outing ?Nak outing camno la aku dalam pantang. Tapi dia dah keluar pegi movie ngan anak2. Iman yg belanja.

No comments: