Wednesday 8 August 2007

Bandung Trip Day 4

Hari ni kitorang janji balik ngan Dadan nak sewa kete dia tapi yang dtgnye Dadang.. Tak kisah la sesapa pun. Janji salah sorang dari mereka. Hari ni aim nak pegi Chihampelas ngan FO. Since Chihampelas dekat, so tuju ke Chihampelas dulu. Still aku tak jumpa jeans yg berkenan. Frust tul.. Baju lagi la tak de yg berkenan. Aku sempat beli baju sourvenir utk abg n kak ipar aku. Kat sini byk kedai2 yg letak macam replika Super Heroes, ultraman, cat woman, Spiderman...

Lunch kitorang jalan ke ChiWalk. makan kat lupa nama restoran tu.Platinum apa tah... Aku makan Tepanyaki Combo Set ngan air strawjelly. Ikie makan set Sapi Bakar ngan strawberry juice. Kat situ ada juga J Co Donut.. Aku tak pk pjg ajak mama ngan Sue pegi pasal org dok kata donut dia best... Memang best...lembut sangat... Masing2 beli 1/2 dozen buat stok makanan.

Sudah makan bertolak pegi RUmah Mode..memang aku aim nak gi sini.. Carik punye carik still aku tak jumpe baju utk aku.. Tapi kali ni aku jumpa baju budak2. Terus beli. Lepas byr sumer, aku yg haus giler ni try la beli Es Campur dia.. DIa letak kelapa muda.. ok gak le cume aku lom start mkn kelapa muda lagi. Dari sini kitorang htr mama, papa, sue ngan anak2 balik hotel pasal diorang pun dah nampak penat. pastu aku, ikie n Syed kuar balik. Kali ni pegi FO kat Jalan Dago je.. Start dari Glamour(tak beli apa2), ke Raffles(jumpa jeans tapi tak de size, so end up tak beli apa2), ke House of Donatello(beli handbag, Ikie beli kasut keje), ke Victoria (beli baju budak2, blouse aku).. Pegi Farma Kimia carik ubat demam utk Izzryl pasal stok ubat demam dah nak habis. Sampai hotel kul 8.30 pm.. Ikie kuar pegi beli murtabak utk dinner. Tak sempat habis air guava aku, aku dah tertido. Penat giler...

No comments: