Friday 7 May 2010

Day 9

Jalan2 kat Safwah Tower sebelum bertolak ke Madinah.


Masjidil Haram from inside Safwah Tower


Brunch @ D'Saji 

Last day. Buat hal sendiri. My last chance nak gi jumpa brother CL yg kerja kat Hotel Safwah Orchid . Memang rezeki aku pagi ni dapat gak jumpe ngan dia setelah sekian lama aku dok meminati blog dia. http://manzlie-makkah.blogspot.com/

With Brother CL

Jabal Nur / Gua Hira from far

The whole of Masjidil Haram 

Lepas balik jumpe dia. Terus balik hotel siap2 nak gi masjid utk Semayang Jumaat..heheh… kali ni aku ingat dah pompuan kena semayang Jumaat.. Terus buat tawaf Wida pasal dah nak berangkat ke Madinah.

Sebenarnya masa aku taip ni, aku kat atas bas otw to Madinah. Nak tgk view kat luar tapi silau. Nak tido tak ngantok.. dengan itu aku pun menaip la.

Nasi Mandi kat sini

Sambung balik.. Tadi singgah dinner kat Restoran Yaman. Sodap Nasi Mandi.. Satu dulang makan 5 orang. Lauk ayam ngan ikan dan ulam2.. Aku rasa dalam 5 org, aku la yg mkn paling byk...

Sampai Madinah kul 11 mlm. Dok kat Hotel Durrat Fayroz. Agak jauh dari Masjid Nabawi.



No comments: