Tuesday 11 May 2010

@ Malaysia

3 generasi

Maghrib kat Medina Airport

Seramai mungkin yg boleh digather kan

Atas flight diorang bagi seat ikut sesuke hati so aku ngan laki aku dah tersplit. So kitorang suker hati la dok tempat kosong sekali stewardess Arab agak bengang pasal kitorang ramai yg tukar2... At last laki aku cakap baik2 na
k dok ngan wife, baru dia kata ok tapi lepas flight take off dari Riyadh (transit).

Lunch ke breakfast ni ntah. Yang penting kena makan

Bile dah bertolak dari Riyadh aku tido dengan syoknye. Siap baring kat seat... Sumer org tutup tingkap so memang lena la tido.. Bgn2 dah nmpk cahaya mentari dah sikit2...

Kul 1pm landed kat KLIA, as scheduled.

Sekian la trip aku kali ni...

Tapi before aku stop,

aku nak ucapkan bebanyak la timer kasih kat beloved laki aku pasal dah bawak aku ke Tanah Suci. Syukur sesangat. Kat sana sumer org ingat kitorang baru kawin. hihhihi Alhamdulillah ala2 awet muda kot.. kwang kwang.... padehal anak dah 3

dan timer kasih gak kat mutawwif: Ust Afandi ngan Ust Arfan yg dok sentiasa membimbing jemaah sepanjang kat sana. To Ust Arpan, semoga cita2 nak sambung Masters tu tercapai.. insyallah.

Last but not least to the group ... you all best.. and thanks kepada yg dah temankan gi Raudah, yg sesama mkn nasi mandi, yg temankan gi solat, gi umrah, temankan makan2, yg sesama mendaki Jabal Nur, Gua Uhud. Yang semua aku rasa pun giler posing. Semoga u all telah mendapat umrah yg mabrurah..
Geng gagak hitam

No comments: